logowebsite.png

Huisregels & Garantie

100% tevredenheidsgarantie


Het is mijn missie om ervoor te zorgen dat jij als klant altijd tevreden bent. Ik bied  100% garantie op mooie dreads en mijn producten. De kassabon is altijd jouw garantie. Deze garantie is 2 weken geldig. Maar ook al ben je de garantie bon kwijt, of zijn de 2 weken verstreken neem dan toch even contact  op zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Ik probeer altijd op zoek te gaan naar een oplossing waar jij je goed bij voelt.

 

 

Omdat ik werk met een wachtrij is het verstandig hier na te informeren.

Nieuw gezette dreadlocks en vers gezette verlengingen hebben altijd wat extra liefde nodig .

Zeker vers gezette verlengingen dienen bij de eerste bijwerk afspraak extra aandacht te krijgen, omdat ze nog niet volledig vervilt zijn.

Hier hanteer ik een gemiddelde tijd van 3 maanden voor.

Plan je onderhoud afspraak dus op tijd in !

Voor het inplannen van een afspraak ben je zelf verantwoordelijk, en bij het te laat inplannen of afzeggen ben ik niet verantwoordelijk voor de staat van je dreadlocks.

 

Natuurlijk kan het voorkomen dat je vaker je dreadlocks moet wassen, of door sporten / paardrijden of werk je dreadlocks extra te leiden hebben.

Houd er rekening mee dat bij overmatig wassen etc. je dreadlocks ook meer onderhoud en verzorging nodig hebben.
Omdat ik natuurlijk niet weet, hoe je je levensstijl invult , rijkt mijn garantie tot 14 dagen na de afspraak.

Mocht je onverwachts toch tegen obstakels aanlopen doe ik mijn uiterste best je eerder in te plannen , om je zsm te kunnen helpen.

 

Mocht je in je dreadjourney tegen obstakels of bijvoorbeeld hoofdhuid problemen aanlopen, ben ik er op je te helpen!

Ik ben er, om je van alle informatie te voorzien en krijg je een onderhoud & verzorging kaartje mee.

Deze tips en trics zijn ook na te lezen op mijn website.

 

 

 

 

 

Hieronder beschrijf ik een aantal huisregels waar ik je van te voren op de hoogte wil stellen


- Annuleren minimaal 24 uur van te voren
- Bij meer dan 2 x afzeggen kan er worden besloten geen nieuwe afspraak meer in te plannen
- Om de materiaalkosten en gereserveerde tijd te waarborgen wordt er bij het bestellen van
een synthetische dreadset en verlengingen een aanbetaling gevraagd .
Bij een synthetische set is dit een klein gedeelte van de setprijs / bij een hoofd vol verlengingen is
dit enkel het bedrag van de verlengingen.
- Bij het annuleren van een afspraak voor een hoofd verlengen of afbestellen van een dreadset
wordt het bedrag van de aanbetaling in rekening gebracht.
– Bij 15 minuten of meer te laat komen wordt de gereserveerde tijd in rekening gebracht.
– Het meenemen van iemand is mogelijk, wil je mij dit wel even van te voren laten weten?

 

Nelleke_jansen@hotmail.com

06 18575055


Schravenweijde 14    

6662 EE Elst 

Gelderland

(tussen Arnhem en Nijmegen) 

CONTACT

stuur me een berichtje!

INFORMATIE